Wybierz swój język

Wybierz swój język

Usprawnij pracę dzięki usługom przetwarzania tekstu

Analiza, klasyfikacja i ekstrakcja informacji z dokumentów z wykorzystaniem sztucznej inteligencji

Automatyczne Odczytywanie treści dokumentu (OCR)

Automatyczna interpretacja tekstu

Grupowanie / klasyfikacja dokumentów

Wyszukiwanie powiązań

Automatyczne
odczytywanie
treści dokumentu (OCR)

Automatyczna
interpretacja
tekstu

Grupowanie
i klasyfikacja
dokumentów

Wyszukiwanie
powiązań
w dokumentach

NLP - czym jest i jak może rozwijać Twój biznes?

Przetwarzanie języka naturalnego (NLP) to technologia sztucznej inteligencji (AI), która umożliwia maszynie zrozumienie ludzkiego języka. Przetwarza nieustrukturyzowane dane, analizując je pod kątem trafności, różnic w pisowni czy znaczenia semantycznego. Umożliwia organizacjom wykorzystanie ogromnej ilości informacji, jaką mają do dyspozycji, w celu podejmowania kluczowych decyzji. NLP może być wykorzystywane w wielu dziedzinach życia czy funkcjonowania firm. Podstawową jest jednak automatyzacja, która pozwala oferować lepszy poziom obsługi klienta, a także oszczędzać czas i pieniądze.

Usługi, rozwiązania i produkty oparte na technologii NLP

Dostarczamy gotowe rozwiązania oraz opracowujemy szyte na miarę narzędzia i rozwiązania do przetwarzania języka naturalnego (NLP) dla szerokiej gamy przedsiębiorstw. Rozumiemy, że każda firma ma unikalne wymagania, jeśli chodzi o dane, i jesteśmy biegli w opracowywaniu strategii NLP, które pomogą Ci w pełni wykorzystać Twoje dane.

System DoRIS

Gotowy system do analizy tekstu ułatwiający dostęp do nieograniczonych zasobów wiedzy zgromadzonej w postaci nieustrukturyzowanych dokumentów.

Serwisy NLP

Wybieraj spośród naszych różnych serwisów NLP,
aby dopasować je do swoich konkretnych potrzeb.

OCR

Rozpoznawanie znaków w dokumentach pdf lub obrazach. Pomaga zarządzać dużymi ilościami dokumentów w bardziej efektywny sposób bez potrzeby interwencji człowieka

Encje nazwane

Wykrywanie i klasyfikowanie nazwanych jednostek w nieustrukturyzowanym tekście do wstępnie zdefiniowanych kategorii, takich jak nazwiska osób, organizacje, lokalizacje itp.

Ekstrakcja słów kluczowych

Automatyczne wyodrębnianie najważniejszych słów i wyrażeń z tekstu. Odgrywa istotną rolę w lokalizowaniu i kategoryzowaniu artykułu pod kątem systemów wyszukiwania informacji.

Generowanie streszczeń

Automatyczne generowanie fragmentu tekstu do krótszej wersji, przy jednoczesnym zachowaniu kluczowych elementów informacyjnych i znaczenia treści.

Procesowanie tabel

Wyodrębnianie informacji rozłożonych w tabelach, będących częścią formularzy z zachowaniem kontekstu, kolejności i treści w obrębie pojedynczych komórek tabeli

Uzyskaj szczegółowe informacje dzięki technologii NLP

Od ekstrakcji metadanych po analizę nastrojów.
Pomożemy Ci zautomatyzować przetwarzanie dokumentów,
aby odkryć informacje ważne dla Twojego biznesu.

NLP - przypadki użycia

Rozwiązania NLP mogą wspierać Twoją organizację na wiele sposobów

Automatyzacja żmudnych i czasochłonnych zadań, takich jak wprowadzanie danych i przepływy pracy przetwarzania dokumentów.

Wyszukiwanie określonych tematów i uzyskiwanie najlepiej dopasowanych wyników z dokumentów tekstowych, zdjęć, poprzez wyszukiwanie fraz kluczowych z uwzględnieniem kontekstu zapytania.

Potencjał użycia

  • Organy ścigania

    Narzędzia przetwarzania języka naturalnego mogą być uzupełnieniem narzędzia stosowanego w analizie śledczej, pozwalającym sięgnąć po dane, które ze względu na swój rozmiar i format wymuszają wyłącznie wyrywkową ich weryfikację. 

    Automatyzacja procesu przeszukiwania i ekstrakcji identyfikujących danych w materiałach dowodowych pozwala na dotarcie do wszystkich materiałów, w których występuje podany adres, numer telefonu, adres e-mail. System może przeprowadzić OCR zebranych materiałów dowodowych, a następnie dostarczyć mechanizmy pozwalające na kontekstowe wyszukiwanie.

    Dzięki analizie stylometrycznej wypowiedzi możemy wskazać jej autora bazując na innych jego wypowiedziach. W ten sposób można połączyć ze sobą wypowiedzi pochodzące z różnych wirtualnych tożsamości w sieciach społecznościowych, czatach oraz innych materiałach dowodowych. 

  • Kancelarie prawne

    System DoRIS pomoże wyszukać wszystkie informacje dotyczące podmiotów postępowania w całej bazie dokumentów wytworzonych przez lata funkcjonowania kancelarii. Integracja z zewnętrznymi źródłami danych (orzeczenia, akty prawne) pozwala na wyszukiwanie istotnych materiałów i gromadzenie ich w wirtualnej teczce.

    System zasugeruje dokumenty, które powinny zostać uwzględnione w analizie sprawy, biorąc pod uwagę jej przedmiot, zaangażowane podmioty i kontekst.

    Zastosowanie narzędzi NLP zmniejsza nakład pracy prawników poprzez wskazanie dokumentów podobnych i możliwość skopiowania klauzul.   

  • Dostawcy mediów (telekomy, energetyka, telewizja cyfrowa).

    Działalność dostawcy usług regulowana jest szeregiem dokumentów, których znajomość jest konieczna do precyzyjnej odpowiedzi na wątpliwości klientów. Aby zwiększyć precyzję odpowiedzi konsultantów w Call Center, a jednocześnie skrócić czas dotarcia do dokumentu zawierającego odpowiedź, można wykorzystać algorytmy NLP do zbudowania bazy wiedzy, z którą będzie można komunikować się w języku naturalnym.

    Konsultant zadaje pytanie, a system generuje odpowiedź, wskazując jednocześnie na podstawie którego dokumentu źródłowego ją wygenerował. Uzupełnieniem jest rekomendacja "literatury uzupełniającej" - powiązanej z tematyką pytania.

  • Media relations

    Śledzenie wpisów w sieciach społecznościowych oraz prasie staje się coraz bardziej czasochłonnym zajęciem - mnogość źródeł informacji, z których coraz większą część stanowią bezwartościowe kompilacje generowane przez algorytmy komputerowe.

    Narzędzia NLP pozwalają całkowicie zautomatyzować proces akwizycji informacji z cyfrowych źródeł oraz dokonać analizy istotności dokumentów. Na podstawie wprowadzonych do systemu informacji zwrotnych, algorytmy uczą się najlepszego dopasowania wyników przeszukiwania zasobów internetowych do oczekiwań odbiorcy.

    Użytkownik dostaje przygotowany materiał, w którym odnajdzie streszczenie materiału, słowa kluczowe, sentyment, powiązania z innymi pomiotami.

     

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Masz pytania? Mamy odpowiedzi.

Tutaj znajdziesz najbardziej popularne pytania związane z naszą działalnością wokół technologii NLP.
Jeśli nie znajdziesz pożądanej informacji, napisz proszę do nas.

Jesteśmy firmą zajmującą się technologią przetwarzania języka naturalnego, specjalizującą się w uczeniu maszynowym, sztucznej inteligencji i business intelligence. Oferujemy najnowocześniejsze rozwiązania przetwarzania języka naturalnego dla Twojej firmy.

Przetwarzanie języka naturalnego (NLP) pomaga milionom ludzi w wykonywaniu podstawowych zadań. NLP służy do kodowania, przesiewania, a następnie automatyzacji kodowania, sortowania i odpowiadania na cyfrowe materiały pisane, takie jak sprawdzanie pisowni, przewidywanie tekstu i zamiana tekstu na głos.

Nasz podstawowy proces opiera się na różnych narzędziach do analizy tekstu i danych w celu uproszczenia interakcji człowiek-maszyna i umożliwienia firmom dostarczania cyfrowych doświadczeń nowej generacji, które są kontekstowo istotne i wysoce interaktywne.

Wstępne przetwarzanie tekstu zaczynamy od zebrania danych z wielu źródeł i zbudowania nieprzetworzonego korpusu tekstowego.

Analiza danych identyfikowanie i usuwanie nieistotnych sekcji, wyodrębnianie zakodowanych metadanych i określanie formatu.

Reprezentacja i transformacja tekstu semantyczną, syntaktyczną i pragmatyczną analizę tekstu w celu uzyskania przeglądu treści możliwych do interpretacji.

Modelowanie sztucznych sieci neuronowych (ANN) i trenowania w celu zautomatyzowania uczenia się złożonych modeli językowych i behawioralnych.

Ocena i wdrożenie model NLP jest testowany pod kątem wydajności w odniesieniu do szeregu parametrów uczących. Wskaźniki są przestrzegane i w razie potrzeby podejmowane są środki naprawcze.

Kliknij i zacznij pisać

Kliknij i zacznij pisać